H Better Collective τόνισε τη δύναμη του ψηφιακού της επιχειρησιακού μοντέλου στην προσπάθεια ελάφρυνσης του αντίκτυπου της πανδημίας του Covid-19, όπως η παγκόσμια αναστολή των αθλητικών γεγονότων επηρέασε την απόδοση της εταιρείας στο δεύτερο τρίμηνο του 2020.
Δημοσιεύοντας τα αρχικά αποτελέσματα της περιόδου 1 Απριλίου – 30 Ιουνιου, η Better Collective σημείωσε πτώση 4% στα έσοδά της, από τα 15.8 εκατομμύρια για το 2019, στα 15.3 εκατομμύρια, ενώ τα οργανικά έσοδα μειώθηκαν κατά 24%.
Το affiliate marketing δίκτυο καταλόγισε την πτώση αυτή στην “ολοκληρωτική αναστολή όλων των μεγάλων αθλητικών γεγονότων από τα μέσα Μαρτίου και κατά τη διάρκεια του Απριλίου και του Μαΐου”, με τη δραστηριότητα να επανέρχεται από τα μέσα Ιουνίου.
Η Better Collective προσαρμόστηκε στις συνθήκες, αναθεωρώντας την περιοδική της στρατηγική, διοχετεύοντας δραστηριότητες όσον αφορά τις στοιχηματικές της επενδύσεις στα λίγα πρωταθλήματα που συνέχισαν να παίζουν και υποστηρίζοντας την παροδική αύξηση του παιχνιδιών Live Καζίνο και τη σημαντική ανάπτυξη των esports.
Και η EBITA είχε πτωτική πορεία στη συγκεκριμένη περίοδο, με τη μείωση να φτάνει το 7%, από τα 6.8 εκατομμύρια του 2019 στα 6.3, ενώ τα έσοδα μετά τη φορολογία έφτασαν τα 3.9 εκατομμύρια ευρώ.
Ο αριθμός των νέων πελατών (NDCs) ήταν περίπου 70,000, ο οποίος αντιστοιχεί σε μία πτώση της τάξης 36% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Αυτό προκλήθηκε από τις λίγες αθλητικές επιλογές και τη χαμηλή απόδοση κάποιων ψηφιακών πλατφορμών.
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο CEO της Better Collective, Γιέσπερ Σέγκααρντ δήλωσε: “Όπως αναμενόταν, το δεύτερο τρίμηνο του έτους ήταν μία πρόκληση για το online στοίχημα, όπως η πανδημία του Covid-19 “πάγωσε” όλα τα δημοφιλή αθλήτικά γεγονότα. Ο Απρίλιος ήταν το ναδίρ της περιόδου, ο Μάιος ήταν σημαντικά επηρεασμένος και τον Ιούνιο η επιστροφή μερικών εκ των μεγάλων πρωταθλημάτων στην Ευρώπη επέφερε άνοδο. Οι αθλητικές αγορές στις μεγάλες χώρες, όπως στις ΗΠΑ είναι ακόμη περιορισμένες και περιμένουν να επιστρέψουν σε κανονικούς ρυθμούς από το φθινόπωρο. Ωστόσο το ψηφιακό επιχειρησιακό μοντέλο μας αποδείχθηκε πολύ δυνατό και υπό αυτές τις δύσκολες συνθήκες και η Better Collective απέδειξε την ευελιξία της ώστε να αντέξει μία περίοδο με πολύ χαμηλή αθλητική δραστηριότητα”.
Για τους πρώτους 6 μήνες του έτους, τα έσοδα έφτασαν τα 36.2 εκατομμύρια ευρώ, ανεβασμένα σε σχέση με τα 30.1 εκ. του περασμένου έτους. Αύξηση της τάξης του 18%.
Οι NDCs μειώθηκαν κατά 18% στους 186,000, σε μία πτώση 90,000 για το πρώτο μισό του 2020 συγκρινόμενοι με μία προ κορωνοϊού εκτίμηση, η οποία φυσικά προκλήθηκε από την ακύρωση και την αναβολή των μεγάλων αθλητικών γεγονότων.
Ο Σέγκααρντ πρόσθεσε: “Γενικά, η ανάπτυξη της αγοράς ως τώρα βρίσκεται στο σωστό επίπεδο με τις υποθέσεις εργασίας που κάναμε στα μέσα Μαρτίου, όταν και αποφασίσαμε να προσφέρουμε μία εκπληκτική επιχειρησιακή ενημέρωση με βάση αυτή την πρωτόγνωρη κατάσταση. Είμαι πολύ υπερήφανος που καταφέραμε να διατηρήσουμε τον οικονομικό μας στόχο (EBITA >40%) τόσο για το δεύτερο τρίμηνο όσο και για το πρώτο μισό του έτους. Με την υποκείμενη ευρωπαϊκή βιομηχανία να επιστρέψει στους μέσους όρους από τον Ιούνιο, μπαίνουμε στο δεύτερο μισό του έτους επιφυλακτικα αισιόδοξοι, ωστόσο με αβεβαιότητα ακόμη για τις μεγάλες λίγκες των ΗΠΑ και με χαμένο μομέντουμ, όσον αφορά την αύξηση των NDCs. Περιμένουμε το υπόλοιπο του 2020 να παραμείνει επηρεασμένο από το χαμένο μομέντουμ. Επομένως, βλέπουμε μεγαλύτερη αβεβαιότητα από το συνηθισμένο όσον αφορά τα μελλοντικά μας έσοδα”