Η Caesars Entertainment και η DraftKings, δύο από τις μεγαλύτερες στοιχηματικές εταιρείες (και όχι μόνο) στις ΗΠΑ, ανακοίνωσαν (ξεχωριστά) πολυετείς συμφωνίες με το ESPN, προσφέροντας βαθιά ενσωμάτωση ανάμεσα στις αθλητικές ψηφιακές πλατφόρμες.
Σύμφωνα με τους όρους των συμφωνιών, οι δύο στοιχηματικές θα έχουν τη δυνατότητα να “τρέξουν” διαφημιστικά προγράμματα μέσα από το ESPN.com και τη mobile app του ESPN. Η ιστοσελίδα του ESPN είναι η αθλητική ιστοσελίδα με τους περισσότερους επισκέπτες στον πλανήτη! Αμφότερες οι πλατφόρμες θα συνδέονται απευθείας με τα αντίστοιχα sportsbooks. Αυτό το deal γράφει ιστορία στα αμερικάνικά δεδομένα, αφού είναι το πρώτο του είδους στη χώρα!
“Ως κομμάτι της συμφωνίας, το ESPN επεκτείνει τις σχέσεις του με την Caesars, ως την αποκλειστική πάροχο αποδόσεων και συν-αποκλειστική πάροχο links σε sportsbook και με την Draftkings, ως την αποκλειστική πάροχο daily fantasy sports (DFS) και συν-αποκλειστική πάροχο links σε sportsbook”, σύμφωνα με επίσημες δηλώσεις του δημοφιλέστατου τηλεοπτικού δικτύου.
Τα νέα ήρθαν σε μία πολύ δραστήρια περίοδο για τη σχέση της Caesars με το ESPN. Την προηγούμενη εβδομάδα, η στοιχηματική εκπομπή “the Daily Wager” μεταδόθηκε ζωντανά μέσα από στούντιο στο LINQ Hotel, στο Λας Βέγκας. Η Caesars είναι ιδιοκτήτρια του συγκεκριμένου ξενοδοχείου.
Όλα τα sportsbooks που έχουν σχέση με τις συμφωνίες θα στοχευθούν γεωγραφικά, πράγμα που σημαίνει ότι οι επισκέπτες του ESPN.com και της εφαρμογής σε πολιτείες της Αμερικής, όπου επιτρέπεται το νόμιμο στοίχημα, θα έχουν πρόσβαση στα κουπόνια των εταιρειών, ενώ οι επισκέπτες πολιτειών που δεν έχουν διαθέσιμο στοίχημα θα μένουν εκτός.
Η Disney εμβαθύνει τους στοιχηματικούς δεσμούς της
Το ESPN, μία από τις πιο επικερδείς μονάδες του ομίλου Disney, έχει φλερτάρει εδώ και πολύ καιρό και με το αθλητικό στοίχημα και αυτό το “φλερτ” άρχισε να εντείνεται το 2018 μετά την απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου να απελευθερώσει το στοίχημα στις ΗΠΑ.
Με το αθλητικό στοίχημα πλέον είναι διαθέσιμο και νόμιμο σε 18 πολιτείες της χώρας και την πρωτεύουσα, με πολλές ακόμη να είναι έτοιμες να ακολουθήσουν την τάση, η Disney βλέπει την ευκαιρία να αξιοποιήσει το πλεονέκτημα του ESPN, ως το κυρίαρχο αθλητικό τηλεοπτικό δίκτυο. Θέλει λοιπόν να συνδέσει τους επισκέπτες και τους τηλεθεατές του με το στοίχημα. Είναι μία έξυπνη κίνηση, καθώς μελέτες δείχνουν ότι οι φίλαθλοι που επενδύουν στο αποτέλεσμα ενός αγώνα είναι πολύ πιο πιθανό να παρακαλουθήσουν την εξέλιξή του στην τηλεόραση, από αυτούς που δεν έχουν ποντάρει στο παιχνίδι.
“Σύμφωνα με τη νέα συμφωνία της DraftKings, η στοιχηματική θα γίνει η αποκλειστική πάροχος για Daily Fantasy Sports”. Η Draftkings επίσης θα ενισχύσει τις ενσωματώσεις μέσα στο περιεχόμενο του ESPN, ξεκινώντας με τηλεοπτικές εκπομπές για daily fantasy sports στα στούντιο τους ESPN.
Μέχρι το Μάιο, η Disney κατέχει το 6% των μετοχών της DraftKings, δίχως όμως να έχει δικαίωμα ψήφου. Ο όμιλος απέκτησε αυτό το ποσοστό το 2019 επενδύοντας 71.3 εκατομμύρια δολάρια!
Νίκη για τη William Hill
Τα νέα για τη συνεργασία της Caesars με το ESPN είναι μία ακόμη νίκη για τη William Hill αφού συνεργάζεται άμεσα με τη Caesars Entertainment. Η William Hill επεκτείνεται ραγδαία στις ΗΠΑ τους τελευταίους μήνες και θα έχει εμπλοκή στο όλο deal, ως χορηγός των προϊόντων fantasy.